Online oglašavanje

Google Adwords oglašavanje

Za vas možemo odraditi Google reklamnu kampanju. Google ima veliku bazu korisnika i njegove reklame su raspoređene kako na tražilicama, tako i na raznim Internet portalima.

Prigorje oglašavanje vam nudi cjelovitu uslugu s podrškom od početka do kraja, a dok vi radite svoj posao, mi ćemo se potruditi da on postane još uspješniji.

Na internetu se možete oglašavati i uz pomoć Google oglasa koji se prikazuju na Google tražilici i Google oglasnoj mreži.

Ako planirate Google Adwords oglašavanje, dajemo Vam odgovore na sljedeća pitanja: Koji je budžet dovoljan za Google oglašavanje? Koje tržište je najisplativije za moju AdWords kampanju? Tko su moji kupci i kako traže moje usluge/proizvode? Trebaju li moji Google oglasi biti emotivni ili racionalni? Koje boje trebam koristiti u dizajnu bannera za moj brand? Kako mogu povezati druge kampanje (newsletter, Facebook, TV, radio…) s Google kampanjom? Kako se na mojoj web stranici ponašaju korisnici koji kliknu na Google oglas? Koliko AdWords oglašavanje utječe na moju prodaju?

Naša usluga uključuje: Svakodnevno vođenje i optimizaciju Adwords kampanje Izradu A/B testova i eksperimenata (testiranje učinkovitosti različitih oglasa) Mjesečni izvještaj uz obavezno tumačenje rezultata Dizajn Google Display bannera (svi potrebni formati za učinkovito oglašavanje) Pisanje Google oglasa i definiranje ključnih riječi Predlaganje novih strategija i kampanja, Analizu postojećih kampanja s prijedlozima poboljšanja

Facebook oglašavanje

Za razliku od Google AdWords reklamne kampanje, Facebook se razlikuje jedino u tome što se reklame vide jedino na Facebook-u. No, s obzirom da u trenutku pisanja ovog teksta, na Facebook-u ima preko 700.000.000 registriranih korisnika, jasno vam je da je ovo također odlično mjesto za reklamiranje. Broj posjetitelja ovisi o postavljanju kampanje. Dobro postavljena kampanja značit će i veći broj posjetitelja. Osim izrade oglasa, u suradnji s vama ćemo razraditi strategiju oglašavanja kao i budžet potreban za ovu vrstu oglašavanja. Oglašavanjem na Facebooku bit ćete prisutni na najpopularnijoj društvenoj mreži na svijetu, a oglasima možete ciljati svoju publiku kako biste maksimizirali njihov učinak. Naš je zadatak da vam u tome pomognemo.

Ako planirate Facebook oglašavanje, dajemo Vam odgovore na sljedeća pitanja: Koji je budžet dovoljan za Facebook oglašavanje?, Kako pravilno ciljati publiku na Facebooku?, Jesu li cilj mog branda novi fanovi ili neka druga metrika?, Koje su napredne opcije Facebook oglašavanja i kako ih ja mogu iskoristiti za svoj brand?, Može li Facebook oglašavanje povećati prodaju mog branda?, Kako mogu iskoristiti podatke o Facebook korisnicima da poboljšam svoju Facebook kampanju?, Koliko je učinkovito video oglašavanje na Facebooku i koji su zahtjevi?

Naša usluga uključuje: Svakodnevno vođenje i optimizaciju Facebook kampanje, Izradu A/B testova (testiranje učinkovitosti različitih oglasa), Mjesečni izvještaj uz obavezno tumačenje rezultata, Dizajn i pisanje oglasa, Analiza ponašanja Facebook korisnika (kreiranje bihevioralnih obrazaca)

Youtube oglašavanje

Želite pokrenuti uspješnu YouTube kampanju? Evo pitanja na koja Vam možemo dati odgovore: Koji je budžet potreban za YouTube oglašavanje?, Koja su pravila i najbolje prakse YouTube oglašavanja?, Kako kreirati video oglas koji korisnici neće preskočiti?, Kako povezati YouTube kampanju s drugim marketinškim kanalima?

Naša usluga uključuje: Otvaranje Youtube kanala, Pripremu, vođenje i optimizaciju youtube kampanje, Osmišljavanje strategije, plana mjerenja učinkovitosti i odabir najboljih opcija Youtube oglašavanja, Testiranje učinkovitosti video reklame pomoću naprednih neuromarketinških alata, te Mjesečni izvještaj uz obavezno tumačenje rezultata kampanje.

E-mail marketing

E-mail može biti od velike pomoći prilikom reklamiranja vaših usluga/proizvoda. Ukoliko posjedujete određeni broj e-mail adresa, svoje usluge/proizvode možete direktno predstaviti u obliku poruke krajnjem korisniku/potrošaču.

Kako svoju web stranicu, te sve svoje E-mail adrese ne bi doveli na “Crnu listu” (što znači, da će sve poruke koje budete u buduće slali, završiti kao SPAM, te ih niti vaši dosadašnji primatelji najvjerojatnije neće moći primati, a web stranicu će biti sve teže i teže pronaći), za vas možemo odraditi kampanju putem Newslettera i na taj način privući pozornost na vaše usluge i proizvode.

Reklamiranje Internet stranice na drugim portalima i Internet stranicama

U ovakvim načinima reklamiranja najvažnije je znati točan broj posjetitelja Internet stranica odnosno Internet portala na kojem se želite reklamirati. Reklamiranje može biti napravljeno u obliku vizualnog bannera, postavljanja samih linkova, objavljivanjem PR tekstova i slično. Od portala do portala ovise i uvjeti a i cijene reklamiranja, pa možete naići na fiksne mjesečne troškove ili plaćate po kliku. Ovo je također odličan način reklamiranja Vaših usluga/proizvoda. Broj posjetitelja ovisi o postavljanju kampanje. Dobro postavljena kampanja značit će i veći broj posjetitelja.

/
/
/
/